Monday, November 23, 2009

Tahun Tiga yang ber-GELI-ga

Oh dunie. Kenape ko berubah begitu drastik skali. Dari suaue ketike di mane aku masih mampu untuk bermain futsal hari2 kepada satu keadaan di mane nk cari mase datang ke Sport Complex menjadi sangat sukar. Oh dunie..

Dalam sekelip mate semue macam payah. inilah bahaye dowh. ni permulaan kepada pengakhiran. pengakhiran hidup rilek-dulu-lepak-jap aku. dengan keje yang bertimpe2 xreti2 nak berehat langsung, aku rase berat badan aku pon dah mule meningkat walaupun x betape drastik. Isap rokok pon macam xde feel je, habis camtu je time kepala otak still fikir keje je..

tapi CHILL ar.. haha. pikir positif sket. tengok ape yang aku dapat dari smue bende yang meninggikan tekanan darah aku ni. selain daripada keje2 yang ade perkembangan dari minggu ke minggu, member2 pon dah bertambah ramai. yela, jumpe2 hari2, tapi time final year ni a br nk rapat2. Sume buat keje, tension, lepak kat luar isap rokok k ape k, pastu sembang. Kire release tension gak a, walaupun sebenarnye idak..


p/s : bertaun da x pegi KL.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails