Tuesday, June 9, 2009

WHICH HYGIENE LEVEL BEST DESCRIBE ME??

Hui..
Blur. Rase cam nak update blog, tapi cam dah terlalu lewat.
Tapi kalau baring, proses pejam-celik tu berlarutan agak lama a.
Baik tulis blog kejup, kan?

Nak tulis, tapi ape?
Takde isu. BUkan, ade.. tapi tak ingat dan tak rajin nak ingat.
Tak susah. Tengok je kanan kiri atas bawah. Da.
Dapat idea da. KEbersiHan diri.

Sungguh malu untuk kunyatakan, tapi kubocorkan juga.
Bilik aku bersepah. Tapi bukan permeanent. Temporary.
Haha...... haha.
Balik keje memang pikir nak tido je.
Dalam kete cakap je lebat, nak asar a, itu a, ini a.
Buat taik mate gak.

Bersepah dowh.
Korang tau kan yang HYGIENE LEVEL tu?
Ala, yang A -sangat bersih, B -.. pebende ntah..
Terlintas di pikiran kecik aku ni, aku ni kalau nak dilabelkan, huruf ape a?
A?
Kekadang je kut.
B?
Boleh je.
C?
Selalu.
D?
E??

Tapi aku still kemas.
Walaupun lipat baju letak atas lantai.
Walaupun men gitar pastu letak je atas katil.
Susunan teratur, tapi tulah.
Orang still cakap macam tongkang pecah.
Orang still cakap bersepah.

Nilah ape yang aku pikir sebelom aku tido dan berdengkur.
Banyak ag sebenarnye, tapi aku rase aku cam ngarut je kalau cite smue.
Cam pelik.
Aku tak pelik.
Cume boring.
Dan tak ngantuk.
Tadi a.
Skang tak dah.


p / s : Tempat semayang jangan dilupa.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails