Sunday, April 25, 2010

Dajal da sampai!!!!

selamat malam (almaklum aku taip ni waktu malam, bukannye ucapan before tido).

rasenye suda lame shaye (ape gedik2 ni awww!) tak updaye belog shaye. maklumlah student final year. memang bz (gler). makan x tido tak. buat keje je. nak kate last minute xde lah sngt. tapi, nak tak nak memang salah shaye gak sedikit sebanyak. tak gune blame orang len, kutuk diri sendiri cukup. tepulanglah nak improve @ nak majuk. haha.

DAJJAL DA SAMPAI?? kalau nak cerite cukup banyak. so shaye pendekkanlah ye. nak cerite ape? sape nak dengar? entah. layankan je. zasss.

sape2 yang Islam mesti tau sape gerangan dajal ni. makhluk mata satu yang diriwayatkan dalam banyak hadis dan ayat al-Quran. makhluk sial yang akan menakluk dunia satu masa nanti, bila mana benar dan salah bukan lagi dipisahkan oleh dua definisi berbeza. nape shaye kate dajjal da sampai? aah. memang nak sampai da. dekat sngt da. ramalan da banyak. nak cerite sume memang belemak a. haha

senang cite, aku ade tengok satu video "The Arrival" kat Youtube, berkisar tentang benarnye kewujudan dajjal dan betapa hampirnya makhluk sial tu ngan kite. Insyaallah kl tenet aku laju, nanti aku post semue video yang aku tengok tu, moga2 amalnye dapat kat aku dan ilmunye jatuh ke korang --- amin.

Tapi untuk preview, shaye nak korg semue taw, yang kewujudan dajjal tu sebenarnye da ade di mane2. kat Malaysia pon ade. tak caye? korang yang hisap rokok --- cube tgk kat mane2 brand rokok, mesti ade satu logo, yang ade gambar due ekor singa mengaum kat satu takhta. alamak aku xde gambar a nak post, tapi korang mesti leh carinye. haa. tu simbol anti-Christ, yakni Dajjal. bukannye susa nak cari. sebab tu aku kate proofnye kat Malaysia pon ade. kan??

gambar singe due ekor tu



p/s : Hisap rokok Nusantara. Haha

2 comments:

  1. nape wa terasa lucah bc entry ni?
    kehkehkeh

    all the best bro

    ReplyDelete
  2. lu pehal?? haha
    camni ko greet aku lepas lame aku x berblogging
    sungguh "mesra"

    ttbe aku rase comment aku ni pon agak lucah gak.
    haha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails