Thursday, December 17, 2009

FYP is over (for now)

Lame jugak aku tak update blog. Nek berabuk aku tengok keyboard laptop aku. Bukan keyboard je. Skrin pon same. Gile bersih aku.

FYP aku da siap. Bertungkus-humus aku buat, tido kurang 10 jam dalam mase 3 hari sebelum dateline. Dengan x tidonye, mate bengkak, lembik menggeletar sebab x makan, nak hisap rokok pon terketar, pergh.. nikmatnya tahun tiga di Universiti Nottingham. Tapi syukur. Sempat gak aku hantar FYP aku, walaupun interim report sahaje. Interim je pon, sepatutnye simple2 je (kot), tapi group aku antar tebal gle kot. Same tebal ngan tesis form 5 aku dl. Canteek...

Nikmat sungguh bile beban di dade berkurang. Macam aku da nak graduate je rasenye time submit FYP report tuh. Menjerit2, tapi dalam ati a. Submit je report, terus aku pikir nak qada 3 bende, tido, makan, rokok. Serius aku x sdar camane aku leh abeskan 5 batang lepas aku beli rokok tu.. sedar2 aku hisap lima batang dah, yang tepi2 aku sume x isap, kompem a aku yang abeskan 5 tu. Cheit.

Tapi tak setel lagi sebenarnye. Ade lab report plak.. tapi slow2 a. Hidup nak kene enjoy dulu lepas buat kerje bagai nak gile. Kene release sket. Kalau tak meletup kepale otak. Betol3.


lawa lak design tin PEPSI ni..

kalut isap shisha..

acap legend.

pasangan paling hot di facebook masekini.

sakit otak makan otak2. kepale hotak ko!



p / s : teringat kat member yang tido dalam computer room sebab bersengkang mate buat FYP.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails