Monday, December 7, 2009

LIVE the LIFE!!


Aku nak korang suma tahu bahawasanya nyawa itu adalah sangat penting.

Nyawa ni cam tanggungjawab yang Tuhan bg kat manusia ni, tak kira a ISLam ke bukan Islam pon.

Sebab tu mane2 agama dalam dunia ni mengharamkan bunuh diri - bukan ajaran sesat a, tu manusia yang tak bertanggungjawab cube rase nak bertanggungjawab atas sume bende.

Tulah beza manusia dan TUhan -- keupayaan menghidupkan sesuatu. Boleh korang pijak semut smpi hancoq pastu revive balik? pergh! Einstein pon jadi hitam balik kot rambut die kalau die coba.

Nape aku begitu keROHANIan pagi ni?

Satu insiden kecil di kala aku membuang sampah maghrib smalam a yang mengacau aku sekejap. Anak2 kucing yang terbiar tepi jalan tu belambak2. tengah syok die dok lari dari aku yang tak berniat nak kejar die tu, boleh die terbabas masuk longkang. terkesima jup aku. bukan pe, naseb bek jatuh longkang. Kalau kene langgar tetibe camne?

Peringatan dari Tuhan tu ade kat mane2 beb.


p / s : Miang satu badan tebas tebu. Nak tebu tak??

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails