Sunday, January 17, 2010

Penangan ExaM!!

Korang suke exam? Haha - Sape suke exam bai? Budak2 nerd boleh a cakap lebat. Ade chance nak kene sebat a kalau bising2 camtu. Pergh. Tapi tengok tabiat budak2 studi memacam (bahase pe ni??!) ragam ade. Macam ni a macam tu a. Yang stay-up berjaga mata ada. Cakap pepagi ni tenang, sedap studi. Pastu lelap 10 - 20 minit sebelum subuh. Lahabau. Bek tunggu subuh dulu. Islam sungguh kawan aku. Yang cakap nak tido awai nak bangun awai esok pon banyak. Cakap berapi2, tengok2 bangun lagi lambat dari aku yang stay-up. Nak buat cemane, usahkan simbah air, simbah api pon tak tentu bangun lagi. Lagi2 kalau tengahari hujan. Pergh. Rase macam studi tu lagha je. Rase cam meje studi tu diperbuat dari tilam, bantal, selimut serta kipas lantai je. Hak2.

2 bende yang aku nyesal minggu ni:
  • Aku tengok Chelsea menang 7-2 tu, tapi boleh tetido time Man Utd score. Apekah exam telah menjadikan aku seorang fan the BLues??
  • Asal Caca (gambar) tak tersingkir minggu ni dari Raja LAwak? Kenape JD?


p/s : mate bengkak, pecah kepale otak, result tak gempak2 gak. bek botak.

1 comment:

  1. haha
    aku pon benci exam
    minggu exam yg agak2 bajet nk mencabar
    ;D
    caca cacat.haha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails