Monday, April 27, 2009

kene pecah masuk.

25 april 2009. umah aku kene pecah ag, and this was the second time, not the first one. cibai. aku rase mmg die da target da umah aku ni. tau2 plak aritu ari jumaat, budak2 umah aku yg alim ni time tu kuar smayang jumaat kan, lagi la.. kaw2 die tibai. hui.. padahal ari tu kuar lambat, 135 pm camtu gerak.. mmg die tunggu. kompem.

naseb bek aku x kene pape.dok atas, rajin a plak die nk panjat. kesian kat acap kabut zufri ngan wan a. lg2 acap. laptop yg ilang tu,, kl aku pon mmg down.

tapi yg ni mmg mencabar a. siap2 pecah2 sliding door. nk mencuri nyer pasal. kene lak jiran sebelah umah mmg xde kanan kiri, lagi a menyirap. maner x sdapnye buat dose.. buat polis report pon skadar dtg je, check2, tu je.. report tu bleh a tolong nk retrieve lesen ic sume, tapi laptop ngan enset, jauh panggang dr api a..

suspek sape? ntah. penah nampak ade mamat melayu nek moto lalu2 depan umah, tapi bile kene spot, lari. da aware da. tapi member ckp ade nmpk ari tu india sorg due dok lalu lalang kat area tu. xtau a. yg pastinye aku berharap pencuri tu kene tangkap a. lepas tu sebat.haha.. kasi sebat smpi bernanah sket.. muahaha

p/s : rase2nye jadi kot pindah..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails