Friday, April 24, 2009

troublesome week to be continued..

lame syial aku x update blog. keje blambak2. macam semut lak, skali dtg bertalu2. cam haram. hadui. penat bai, 3 coursework nak kene submit dlm satu hari. berturut2 lak tu. alhamdulillah, naseb bek smue da setel. leh a tido awal sket (awal a sngt..). oi penat kot. pinjam buku ni, pinjam buku tu, check nota len, tanye org len. fuh.. aku rase aku cam leh jadi wartawan kot. haha. tapi hidup maintain. banyak camne pon, petang wajib men. hui.. tu rutin kot..

hidup mmg x trurus gle a time nk wat keje ni. bilik mcam rak kasut lepas men je. datang pastu campak. datang pastu campak. ble da prasan, da x kenal mane satu bende ni, mane satu bende tu. bape kali aku terpijak notes kat lantai. ngan bass pon bersepah atas lantai, baju2 lagi, ngan makanan lagi... hish. sure kene basuh ni kalau kantoi ngan mak. sure lah. xde agak2 da. no kompromi!

tapi ok a. skang ni mase untuk study lak. gle bai. aku kene cover banyak gak. ade satu subjek tu aku datang class die 3x je, for this whole sem, seingat aku a.. (ke kurang?!) yg len ponteng. pastu skang sakit a. banyak. mau terberanak aku nak study sume. memang rasenye kene set balik schedule aku.. seriously dude..

p/s : serabut sngt, smpai botol air celah notes pon leh jadi invisible. adoiyai!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails