Wednesday, April 8, 2009

sebab tu manusia ni unik..

Aku mengalami satu peristiwa hari ni. peristiwa yang membuatkan aku terpk balik perangai2 manusia keliling aku slame ni. Macam2. ade baik, ade buruknye. ade yg nampak baek, tapi x baek sngt. Ade plak yg macam buruk, tapi sebenonye layan je lepak.. tu la.. Org ni kan, macam2 kerenah. Kejap camni kejap camtu. Ade yang kite bersusah payah tolong die, hari ini die da lupe da kat kite. Susah. Ade yg ble kite slalu tolong die mcm2, last2 die lak yg jadi malas nk bersusah payah. Susah gak. Macam2 aku leh perati, yg sombong de, berlagak de, pentingkan diri de.. Tu a kehidupan. Macam astro --macam2 ada!!

Tapi bukan buruk je... manusia ni cam roda gak. Bukan kat bawah je manjang. Kekadang tu aku pasan a, ade yg berduit banyak, tapi makan sempoi je.. x nmpak loaded pon. Sluar bundle je. Henst 3310 je. Sempoi. Tapi bab2 lepak, layan. Bab2 member, die yg sudi tolong dl.. Camni a member yg kene cari dow. Maksud aku bukan yg kaya tapi sempoi. Tapi yg pk member. Caye a cakap aku, org2 camtu campak a kat ner2, kompem leh hidup tenang dan selese. eheh.



Kalau xde member cari a.
Kalau dah ade jgn sesekali lupa.

p/s : syukur alhamdulillah..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails