Wednesday, March 17, 2010

Nak Satu Lagi Boleh?

Cite ni simple, rase macam tak best kalau tak kongsi.

Suatu petang yang macam nak hujan, aku melawat TESCO. Beli sket makanan ntuk dimakan sambil menonton Family Outing episod 82 - Tiffany and Nicole!

Lepas tu aku tertengok a senario time nak bayar kat kaunter express :



"abang pegi beratur dl, mak nak amek barang sket"

"ok"
"eh asal adik beratur sini, sane de kosong"
"abang tu beratur jugak a, kosong tu sebab die bagi orang nak lalu"
"jom kite pegi situ"
"mak potong line!"
"ala buat tak taw"



Pastu mak die sengih. what the fish.
Mak die slambe-derk je beratur depan budak tu, mentang budak skola rendah.

Lepas tu aku tengok budak tu dok men2 ngan adek kecik, muke cam masam, kene marah ngan mak kot tad.
Aku bagi a coklat ECLIPSE MINTS - ala yang kotak besi tu.




Skali die datang ag, "nak satu lagi bang, boleh?"

"nah"

Die bagi adik die satu, die satu.



p/s : Naseb bek line aku beratur tu panjang. sempat tengok drama sebabak ni.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails