Friday, March 12, 2010

Surat Khabar Malaysia Isi Entah Pape Entah

i am very lazy to press shift. ignore it.

slamat berblog kembali. pergh lame siut. lame gak a. macam2 kejadian dan perkara melibatkan aku secara tak langsung dan langsung mahupun siaran langsung membantutkan aku yang sememangnya malas ini untuk meng"update" blog ini. tu dia. satu ayat 23 perkataans. hebat tapi sengal.

siyes malas nak update. ngan keje berlambak dan semakin belambak, aku nak bukak page ni walaupun da bookmark pon malas. aigoo. tapi sejak man united menang besar ke atas ac mizal eh ac milan bebaru ni, ntah cemane a ade satu semangat waja stainless steel cube menyirup ke dalam diri aku. sengal, update blog je pon. ni macam ngarut je.

bese a. macam tak bese ngarut kat blog. ececece xnak ngaku.

dan aku tak update blog sesaje. kalau ade isu tu rajin je tangan ni nak taip. bukan isuzu ataupun suzuki. isu. hot stuff. keadaan@senario. aah member aku kate senario cam nek balik je akhir2 ni, walaupun pada pandangan aku camtu gak mundurnye diorang. takde kene mngena pon ngan isu aku ni. haha. sebenarnye aku nak fokuskan pada surat khabar@ paper. berkenaan isu2 hangat @ front page story diorang.

siyes. makin lame aku bace makin bdoh jadinye. surat khabar menurut cikgu sekolah rendah aku yang aku da lupe name dan mukenye adalah salah satu medium ilmu, kirenye paper ni leh digunapakai untuk belajar lah. news strait times @ star adalah contoh dimane aku selalu membelinye untuk meningkatkan vocab aku disamping bermain sudoku. tapi kalau tengok hari ini punye paper semue berite ngarut. politik, politik dan politik. aku sendiri tak bagi adik aku bace utusan malaysia, pro-Umno sangat. dan jugak metro. ilmu hitam a, saka a, lembu masuk mesin basuh lah. bace paper omputeh kate poyo. bodoh. korang panggil suratkhabar "paper" gak kebanyakannye.

siyes bile malaysia nak maju kalau disajikan bende2 camni?



p/s : kiamat dowh. kiamat. haa baru ingt nk basuh kain plekat. baru nak bukak laci cari kopiah.

3 comments:

  1. kt paper keputusan no ekor je yg betul...hahaha

    ReplyDelete
  2. aiseh
    xkan nak soh aku nomor ekor
    sudoku leh a
    haha

    ReplyDelete
  3. serius betul apa kau cakap.
    aku dah berbulan tak baca paper.
    berita harian, uutusan, semua sama jaa.
    politik kotor tak habis.
    metro, kosmo baik tak payah layan.
    buang duit.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails